Vi använder cookies för att förbättra användbarheten på vår webbplats och göra våra online-tjänster mer relevanta för dig. Genom att fortsätta surfa på vår webbplats godkänner du vårt användande av cookies.

Leveranser inom Sverige

Alla varor skickas från vårt lager inom 1-3 arbetsdagar. Vi skickar alla leveranser säkert med Posten som har en leveranstid på 1-2 dagar beroende på vart du bor, så den totala leveranstiden blir 2-5 dagar.

Direkt i brevlådan
När du beställer lättare och små varor bärs de som vanligt ut till din brevlåda av Postens brevbärare.
Detta kan endast användas när betalning sker med kort, direktbetalning, faktura eller avbetalning. Om försändelsen skickas som postförskott eller inte går ned i brevlåda/brevinkast aviseras den för avhämtning.

Vi ansvarar inte för dröjsmål som beror på Postens hantering av försändelser.

Leveranser till övriga länder

För tillfället så levererar vi inte till några andra länder än Sverige.
Bor du i ett annat land och är intresserad av våra produkter så är du välkommen att skicka ett intresse anmälan till vår kundtjänst på kundtjanst@pxc.se


At the moment, we don´t deliveries to other countries than Sweden.
Do you live in another country and are interested in our products, feel free to send a notification of interest to our customer service at kundtjanst@pxc.se

Kontroll på din försändelse

Du får ditt kollinummer via SMS eller e-mail och kan själv spåra din order med detta kollinummer på postens hemsida, www.posten.se.

Hämta på posten

Du får ett brev eller SMS när din leverans anlänt till ditt lokala utlämningsställe.

Paket som inte hämtas ut

För alla paket som inte lösts ut från Posten (eller ett utlämningsställe) debiteras kunden en avgift på 250 kr. Avgiften motsvarar de faktiska kostnaderna för frakt, expeditionsavgift och hantering. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.

Transportskada

Pxc.se ansvarar för varor som skadas eller kommer bort under transporten till dig. Märker du att dina varor skadas av transporten ska du inom skälig tid kontakta vår kundtjänst.
Kontrollera därför alltid varorna när du mottagit dem, så att de inte är skadade. Vi rekommenderar att du anmäler en eventuell transportskada direkt hos posten eller ditt utlämningsställe, samt att du tar kontakt med vår kundtjänst.

Slutförsäljning

Vi reserverar oss för slutförsäljning samt lagersaldofel. Vid eventuell slutförsäljning skickas resterande order till dig och PXC bjuder på frakten.

Skulle detta inträffa så får du ett mail från vår kundtjänst och har du betalt via kort eller direktbetalning så återinsätter vi det reducerande varuvärdet samt frakt på ditt kort/bankkonto.

Få vårt nyhetsbrev

Stäng fönster
Stäng fönster

Välj adress

Vi hittade flera adresser som matchade ditt personnummer, välj den du vill använda för att registrera dig med.